קמפיין קרן היהלומים העולמית

מפיקות הגלם הגדילו ב-50% את תקציב שיווק היהלומים

דו"ח היהלומים העולמי השביעי של חברת ביין ושות' (Bain & Co), שפורסם השבוע, מצביע על כמה מגמות מעניינות בהפקת יהלומים, שיווק וביקוש ברחבי העולם. על פי דיווח ב-IDEX Online, הדו"ח מציין בין היתר כי "השחקניות בתחום הגלם צפויות להגדיל ב-2017 את הוצאות השיווק שלהן בכ-50% לעומת שנים קודמות, במטרה לקדם את סיפור היהלומים".

 

על פי אותו דיווח, המחקר מצביע על עלייה של 20% בביקוש ליהלומי גלם במהלך 2016. ועם זאת, "היחלשות העניין הצרכני בתכשיטי יהלומים ותחרות עזה מצד סגמנטי יוקרה אחרים" הובילו להשקעות משמעותיות בקידום מכירות יהלומים. כמו כן, נכתב כי ההשקעות של מפיקות הגלם בשיווק גנרי ובשיווק של מותגים פרטיים צפויות להסתכם השנה בכ-150 מיליון דולר – עלייה של 50% לעומת שנים קודמות.

 

נפח הפקת היהלומים העולמי לא רשם שינוי ב-2016, והסתכם בכ-127 מיליון קרט. יציבות נרשמה גם במכירות העולמיות של תכשיטי יהלומים, וארה"ב נותרה שוק תכשיטי היהלומים הגדול בעולם.

 

בנוגע ל-2017, ביין מפרסמת תחזית יציבה לאורך שרשרת ערך היהלומים, ותחזיות אופטימיות לטווח ארוך. חברת המחקר הדגישה, עם זאת, כי הצמיחה תלויה בשתי הנחות עיקריות: המשך הביקוש לתכשיטי יהלומים, והתחזקות מוגבלת של יהלומי מעבדה על חשבון יהלומים טבעיים.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן