אם ובת חוגגות את הדיוואלי בהודו

קמפיין ה-DPA בהודו יתמקד בנישואין כתוצאה משידוך

איגוד מפיקות היהלומים (DPA) ישיק באוקטובר קמפיין גנרי לקידום יהלומים בהודו, כך מסר מנכ"ל האיגוד, ז'אן-מארק ליברהר (Jean-Marc Lieberherr) באירוע שקדם לתערוכת התכשיטים הבינלאומית (IIJS) במומביי בשבוע שעבר, כפי שדווח ב-Gemkonnect.

 

הקמפיין, כחלק מסלוגן "Real is Rare. Real is a Diamond", יותאם במיוחד לשוק ההודי. אותה גישה תאומץ גם בקמפיין ספציפי בסין, שיושק באפריל 2018.

 

לדברי ליברהר, כאשר האיגוד חקר את השוק ההודי, גילה כי חלק גדול מהנישואין במדינה הם כתוצאה משידוך. חקירה לעומק גילתה כי עם השנים, הזוג עובר מסע – מהיותו "זוג על הנייר", עבור ביצירת אינטימיות בהדרגה, ועד הפיכתו לזוג לכל דבר, אז מבינים בני הזוג איזה מסע עברו. "הקמפיין בהודו יתמקד בהכרה בהישג הזה", ציין ליברהר.

 

על פי הדיווח, הקמפיין יכלול פרסומות בטלוויזיה, ודגש חזק על מדיה חברתית. הוא יושק באוקטובר, לקראת עונת המכירות החשובה ביותר לרגל החג דיוואלי (Diwali) ועונת החתונות של סוף השנה.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן