מכשיר לזיהוי יהלומי מעבדה HPHT של חברת צבי יהודה

חברת יהודה מציגה מכשיר משופר לזיהוי יהלומי מעבדה מסוג HPHT

חברת יהודה יהלומים מציגה מכשיר חדש ומשופר לזיהוי יהלומי מעבדה שיוצרו בשיטת HPHT, כך מסר דרור יהודה, הבעלים של חברת יהודה בניו יורק. מחירו של המכשיר החדש יעמוד על 1,495 דולר, והוא ישווק בישראל על ידי חברת צבי יהודה.

 

מהחברה נמסר כי המכשיר מזהה באמינות תוך 5 שניות יהלומי מעבדה מסוג HPHT, כולל אבני מלס, אבנים בודדות, יהלומי גלם ויהלומים מלוטשים, בתפזורת או משובצים בתכשיטים.

 

לדברי יהודה, המכשיר פשוט ונוח לשימוש. הוא הוסיף אנקדוטה, לפיה "כאשר בדקנו את התכשיטים של משפחתי, התברר כי לאמי ולאחותי היו תכשיטים יפים מאוד ששובצו ביהלומי מעבדה מסוג HPHT! אני חושש כי אנו עומדים לגלות שיהלומי מעבדה מסוג HPHT חדרו לשרשרת אספקת היהלומים הרבה מעבר למה שמישהו צפה".

 

מהחברה נמסר כי מומלץ לתכשיטנים להיעזר במכשיר כשהם קונים יהלומים, מוכרים יהלומים, או לוקחים תכשיטים לתיקון.

 

"99% מיהלומי המעבדה בצבעי D-E, בדרגות ניקיון IF-VVS ובמשקל של בין 1 קרט ל-10 קרט הם יהלומי HPHT. המכונה מזהה אותם מיידית. כמו כן, 99% מאבני המלס שיוצרו במעבדה הם יהלומי HPHT, ולא CVD", הוסיף יהודה. "במבט מהיר, תוכלו לזהות את כל יהלומי המעבדה מסוג HPHT בחבילה. המכונה מאפשרת לאמת את החשדות שלכם, להגן על הלקוחות שלכם, ולחזק את הערך שלכם כמומחים".

 

המכשיר החדש של חברת יהודה יוצג בתערוכת JCK לאס וגאס. ניתן לראות את המכשיר בישראל במשרד של צבי יהודה בע"מ, בנין נעם קומה 7.

 

לפרטים נוספים בקרו באתר החברה.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן