קמפיין יהלומים עולמי DPA

פרסומות חדשות לקידום יהלומים באולימפיאדת החורף

 

איגוד מפיקות היהלומים (DPA) השיק את The Making of a Gem – שלושה סרטוני וידיאו חדשים, כחלק מקמפיין קידום היהלומים הגנרי Real is a Diamond. הסרטונים הושקו במהלך השידורים מאולימפיאדת החורף לשנת 2018 בפיונגצ'אנג, דרום קוריאה.

 

סרטוני הווידיאו הקצרים במסגרת The Making of a Gem "מציגים את הדמיון הניכר בין מסעם הייחודי של ספורטאים לפסגה, לבין יהלומים – דמיון המקיש על ההקשר הרגשי של משמעותו הסמלית של יהלום", כך נמסר בהודעה לעיתונות. כל סרטון עוסק בענף ספורט אחר – סנואובורד, החלקה על הקרח, והוקי קרח. כל אחד מהסרטונים קושר בסצנה האחרונה בין "הכישרון האותנטי והמצוינות של ספורטאים, לאלו של יהלום יחיד מסוגו".

 

סמנכ"לית השיווק של איגוד מפיקות היהלומים, דברה מרקורדט (Deborah Marquardt), אמרה כי "[…] בדומה ליהלומים, הלחץ העצום והכוחות הפנימיים העמוקים שמתמודדים חייבים לשאת כדי להתחזק, להגיע עד הקצה ובסופו של דבר לזהור, מהווים עלילה אידיאלית, במסגרת החגיגה יקרת-הערך והמשמעותית ביותר של ספורט והקשרים האנושיים".

 

צפו בסרטונים החדשים במסגרת קמפיין קידום היהלומים הגנרי –

 

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן