המשרד הראשי של אלרוסה במירני

ראשי ענף היהלומים הישראלי נפגשו לראשונה עם נשיא אלרוסה

ראשי ענף היהלומים הישראלי, יו"ר מכון היהלומים שמואל שניצר ונשיא בורסת היהלומים יורם דבש, נפגשו במוסקבה עם נשיאה החדש של חברת הכרייה הרוסית, אלרוסה (Alrosa), סרגיי איבנוב, (Sergey Ivanov). הייתה זו הפגישה הראשונה של צמרת ענף היהלומים הישראלי עם נשיא אלרוסה החדש, שנכנס לתפקיד במרץ 2017. לביקור הוזמן גם נשיא התאחדות תעשייני היהלומים, קובי קורן, שנבצר ממנו להגיע מסיבות אישיות. בפגישת ההיכרות נכחו גם סגן נשיא אלרוסה, אנדריי פוליאקוב (Andrey Polyakov), וכן מזכיר החברה, פיטר קרקצייב (Peter Karakchiev).

 

ראשי הענף מישראל בירכו את איבנוב לרגל כניסתו לתפקיד, וביקשו מהנשיא החדש להגביר את אספקת יהלומי הגלם והיהלומים המלוטשים של אלרוסה לישראל. יהלומי הגלם והיהלומים המלוטשים של אלרוסה נמכרים בישראל באמצעות מכירות פומביות שעורכת החברה.

 

"התחושה שלנו הייתה כי יש נכונות מצד נציגי אלרוסה לבוא לקראתנו, והם הבטיחו שדברים ייבדקו", אמר יו"ר מכון היהלומים, שמואל שניצר. "בחודש ספטמבר, נשיא אלרוסה איבנוב מתוכנן להגיע לביקור ראשון בבורסת היהלומים הישראלית, ואנו נמשיך את השיחות".

 

הפגישה עסקה גם במימון הקמפיין הפרסומי של איגוד מפיקות היהלומים (DPA), שתקציבה הוגדל לאחרונה מ-6 מיליון דולר אשתקד ל-57 מיליון דולר השנה. שמואל שניצר ציין כי "בירכנו את נשיא אלרוסה על השתתפותה בהגדלת תקציב ה-DPA. הדגשנו את החשיבות של פרסום יהלומים גנרי, שסבל בשנים האחרונות מחוסר חשיפה. זאת, בשעה שראינו עלייה בביקוש למוצרי מותרות אחרים, שקיבלו דחיפה חזקה בפרסום, על חשבון יהלומים שסבלו מחוסר פרסום".

 

בנושא ההשתתפות במימון הקמפיין הפרסומי של ה-DPA, הבטיחו ראשי הענף הישראלי כי ינסו לקדם תכנית במסגרת הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB), שבה יתרמו הבורסות את חלקן במסגרת ה-DPA.

 

מאת שמואל שניצר, יו"ר מכון היהלומים

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן