stock market art 11

האם יהלומי דומיניון עומדת בפני מכירה?

תאגיד היהלומים דומיניון שכר את שירותי רוטשילד ושות' כדי לבדוק פוטנציאל מכירה, כך עולה ממספר דיווחים חדשותיים. מקורה של הסיבה בלחץ בעלי מניות הבכורה בחברה הקנדית בעקבות הצניחה במניית החברה. על פי הדיווחים עולה, כי מאז תחילת השנה צללו מניות החברה ב-45%.

 

 

קרן הגידור K2 & Associates Investment Management היושבת בטורונטו, המובילה קבוצת בעלי מניות המחזיקה ב-5.4% מאחזקות דומיניון, שלחה מכתב לדניאל ג'רוויס (Daniel Jarvis), העומד בראש מועצת המנהלים של דומיניון, בטענות בנוגע למחיר המניה ש"סבלה שלא לצורך כתוצאה ממדיניות מוטעה והזדמנויות שהוחמצו".

 

 

במכתב הועלתה ביקורת במספר תחומים ביניהם אסטרטגיה עסקית, סדרי עדיפויות בהקצאת הון, סדרי עדיפויות בפרויקט, שיווק יהלומים ופרקטיקות פיצוי.

 

 

אתמול (ד') פרסמה דומיניון הצהרה בנוגע לספקולציות בתקשורת ואמרה, כי קרן רוטשילד "פעלה באופן היסטורי כיועצת הכלכלית של החברה בנוגע למספר עניינים אסטרטגיים, נשכרה בתחילת השנה כדי לסייע לחברה והדירקטוריון שלה בבחינת מספר יוזמות אפשריות למקסום הערך לבעלי המניות".

כתבות נוספות בנושא

חדשות הענף

דילוג לתוכן