ריצ'רד סטינקמפ, מנהל מכירות בכיר בדה בירס (De Beers) בדרום אפריקה, אמר לאחרונה ל-Mining Weekly כי הביקוש ליהלומים "התאושש חזק מהצפוי ברבעון הרביעי של 2020".

סטינקמפ ייחס את העלייה בביקוש להמשך התאוששות הצריכה בסין ובארה"ב, והוסיף כי "חלק ניכר מההתאוששות הזו נובע מעונת המכירות לרגל החגים, המרכזית למכירות תכשיטי יהלומים, ועלתה על ציפיות האנליסטים". לדבריו, בתחילת המגיפה, אפריל 2020, התחזיות היו פסימיות בהרבה. "סגרים, מגבלות על נסיעות ואי-דאות כלכלית תרמו לירידה במכירות של תכשיטי יהלומים, שהתכווצו ב-15% בשנת 2020, אך רוב הירידה נרשמה ברבעון הראשון והשני", כך דווח.

"בימים קשים כאלו, עולה החשיבות של הענקת מתנות – במיוחד כשאנשים לא יכולים לראות אלו את אלו. בנוסף, ליהלומים יש ערך רגשי רב, ואנחנו מצויים בעמדה ייחודית לספק לצרכנים את הקשר והשמחה הללו", הסביר סטינקמפ.