The Finsch mine in South Africa 1wp

ירידה בהכנסות והפקת היהלומים של פטרה

חברת היהלומים פטרה (Petra) פרסמה נתוני הפקת ומכירות היהלומים ברבעון הראשון של שנת הכספים 2018 (ה-1 ביולי עד ה-20 באוקטובר 2017), המצביעים על ביצועים יחסית חלשים בשתי הקטגוריות.

 

בשלושת החודשים האחרונים, נרשמה ירידה של 4% בנפח הפקת היהלומים של פטרה, שהסתכם ב-1,053,817 קרט. הירידה נבעה בעיקר מצמצום מתוכנן בנפח הפקת השיירים במכרה פינש (Finsch) ובמיזם הכרייה המשותף קימברלי-אקאפה (Kimberley Ekapa).

 

במהלך התקופה, נרשמה ירידה של 17% בהכנסותיה של פטרה, שהסתכמו ב-78.7 מיליון דולר, ממכירת 711,277 קרט יהלומים. הנתונים אינם כוללים יהלומים ממכרה וויליאמסון (Williamson) בטנזניה, בשל חבילת יהלומים שהוחרמה על ידי הממשלה. מאז, פטרה קיבלה אישור לחדש את ייצוא ומכירת היהלומים מוויליאמסון, והיא פועלת מול הממשלה כדי להשיג "פתרון משביע רצון בנוגע לחבילת היהלומים הראשונה". חבילת יהלומים שניה מוויליאמסון יוצאה מאז, והכילה 40,000 קרט יהלומים. מחירי היהלומים ברבעון הראשון ירדו בכ-3% לעומת המחצית השנייה של שנת הכספים 2017.

 

מנכ"ל פטרה, יוהאן דיפנאר (Johan Dippenaar), אמר בתגובה כי "למרות שיבושי העבודה במכרות פינש, קופיפונטיין (Koffiefontein) ובמיזם המשותף קימברלי-אקאפה, הקבוצה התחילה חזק את שנת הכספים 2018, וסיפקה קרוב ל-1.1 מיליון קרט יהלומים ברבעון הראשון".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן