בית משפט דולר כסף

תביעה: חברה מחזיקה יהלום בשווי 30 מיליון דולר כ"בן ערובה"

כלי התקשורת בניו יורק עסוקים בימים אלו ביהלום ענק, שמצוי במרכזה של מחלוקת של מיליוני דולרים. על פי הדיווחים, היהלום ג'ולייט (Juliet) – יהלום ורוד פנסי אינטנס במשקל 30 קרט שמחירו 30 מיליון דולר – מוחזק בידי אחד מבעליו, שנתבע על ידי שותפיו לבעלות על האבן הנדירה.

 

על פי התביעה, שתי חברות יהלומים מניו יורק, LJ West Diamonds ו-Scottali Equity Partners, רכשו את יהלום ג'ולייט ב-2011. בשלב מאוחר יותר, הן מכרו כ-15% מהבעלות על היהלום לחברה נוספת מניו יורק בשם Global Diamond Group, ו-10% נוספים לחברה נוספת, ששמה לא צוין בתביעה, ואינה מעורבת במחלוקת. ב-22 במאי, מסרו שתי החברות את היהלום לידי Global Diamond Group, כדי שזו תציג אותו בפני קונה פוטנציאלי.

 

לדברי Global Diamond Group, בשלב זה התקבלה הצעה "משמעותית מאוד" לרכישת היהלום, אך שני הבעלים האחרים של היהלום התחרטו ונסוגו מהמכירה. על פי התביעה, Global Diamond Group מסרבת להשיב את היהלום, ושתי החברות תובעות את שותפתן, על מנת לקבל את היהלום בחזרה לידיהן.

 

עוד צוין בתביעה כי היהלום הוא "בין היהלומים הצבעוניים הגדולים והיקרים כרגע בשוק". היהלום הענק אף הוצג במוזיאון לתולדות הטבע בלוס אנג'לס בשנת 2016.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן