money diamonds art 3272934

GJEPC: ההשקעה של דה בירס בשיווק יהלומים – "התחלה טובה"

המועצה לקידום ייצוא אבני החן והתכשיטים מהודו (GJEPC) משבחת את החלטתה של דה בירס להגדיל את השקעתה השנתית בשיווק. בסוף אוגוסט, מסרה דה בירס כי תגדיל את תקציב שיווק היהלומים השנתי שלה ל-140 מיליון דולר – הסכום הגבוה ביותר שהשקיעה בשיווק יהלומים מאז 2008. דה בירס הדגישה כי תתמקד בשלושת השווקים הגדולים ביותר – ארה"ב, סין והודו. עוד נמסר כי החברה תתמקד במותגיה פוראברמארק (Forevermark) ו-De Beers Diamond Jewellers, ובמקביל תגדיל את תרומתה לאיגוד מפיקות היהלומים (DPA).

 

על פי דיווח ב-IDEX Online, יו"ר ה-GJEPC, פראווינשנקר פאנדיה (Praveenshankar Pandya), ציין כי הגדלת ההשקעה של דה בירס "מלהיבה מאוד", והוסיף כי "תקציב הקידום הגנרי המשולב של דה בירס ואיגוד מפיקות היהלומים עולה על 200 מיליון דולר, הוצאה משמעותית שתסייע לשווק את קטגוריית היהלומים בשווקים מרכזיים בהודו, בסין ובארה"ב. "זו התחלה טובה, שיכולה להגביר את האמון בקרב בעלי עניין מרכזיים ולחזק את הביקוש", מסר פאנדיה. "עם זאת, אנו קוראים לשותפים אחרים לעשות צעד ולהוסיף לתקציב השיווק, כדי ליצור השפעה מדורגת על צרכנים".

 

סגן יו"ר ה-GJEPC, ראסל מהטה (Russell Mehta) הוסיף כי "GJEPC עמדה בחזית החבירה למפיקות יהלומים מרכזית, במטרה להוציא לדרך קידום גנרי של יהלומים, ובכוונתנו להמשיך ולקדם יוזמות משותפות כאלו, המועילות לכל הצדדים".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן