sunh

דומיניון מאמצת את "מסע היהלומים" של שרין

חברת היהלומים הקנדית דומיניון (Dominion) תציג אתר משודרג של CanadaMark, המשלב את "מסע היהלומים של שרין" (Sarine Diamond Journey), בתערוכה הבינלאומית של הונג קונג, שתיערך ב-1-5 במרץ 2018.

 

בהודעה לעיתונות של דומיניון, נמסר כי תכנית CanadaMark היא "היוזמה האסטרטגית של דומיניון שנועדה להבטיח את היושרה" של שרשרת האספקה של יהלומים מלוטשים מקנדה, מהמכרה עד החנות הקמעונאית. היוזמה למעשה מבטיחה כי היהלומים נכרו באופן אחראי בטריטוריות הצפון-מערביות של קנדה, וכי מדובר ביהלומים טבעיים ולא מטופלים; וכן כי מתבצע מעקב אחר היהלום בכל שלב, מהמדינה שבה הופק ועד לגלגולו הסופי כיהלום מלוטש.

 

דומיניון תטמיע את מסע היהלומים של שרין כדי להמחיש לצרכן את מסע היהלום, כ"המחשה ויזואלית, המדגישה עבור הצרכנים את יצירתו של יהלום ייחודי". מסע היהלומים של שרין מאפשר לצרכן לבחון את היהלום בכל שלבי ההפקה, מפרספקטיבות שונות.

 

מנכ"ל שרין, דיוויד בלוק (David Block), אמר כי "[…] אנו מאמינים כי מדובר בצעד גדול נוסף ליצירת חוויה קמעונאית חדשה לגמרי של רכישת יהלומים, שיכולה לחזק מותגים באמצעות קשר נמשך עם הלקוחות". בלוק הוסיף כי "מסע היהלומים של שרין ישחק תפקיד מרכזי בחיזוק שירותי הנתונים של שרין לענף הקמעונות".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן