יהלומי גלם אלכס דניאל

דה בירס: מחזור המכירות האחרון השנה הסתכם ב-450 מיליון דולר

אנגלו אמריקן (Anglo American), הבעלים של ענקית היהלומים דה בירס (De Beers), הודיעה כי מכירות יהלומי הגלם במחזור המכירות העשירי של 2017 (כולל מכירות לבעלי סייט עולמיים ומכירות פומביות) הסתכמו ב-450 מיליון דולר. במחזור המכירות התשיעי של השנה, הסתכמו מכירות הגלם של דה בירס ב-455 מיליון דולר.

 

מנכ"ל דה בירס, ברוס קליבר, מסר כי "מחזור המכירות העשירי של השנה המשיך את הביקוש החיובי ליהלומי הגלם של דה בירס, בעודנו מתקרבים לסוף 2017. הביקוש שמר ברובו על יציבות ביחס לרמות של המחזור התשיעי, והמכירות מעט גבוהות יותר מאשר בתקופה המקבילה ב-2016".

 

בדו"ח סיכום הפקת היהלומים ברבעון השלישי של השנה, שפורסם בסוף אוקטובר, דיווחה אנגלו אמריקן על עלייה של 46% בתפוקת היהלומים לעומת הרבעון הקודם. במונחי נפח, חברת הכרייה הפיקה 9.2 מיליון קרט יהלומים. על פי אותו דו"ח, לעלייה בתפוקת הגלם תרמו תנאי מסחר יציבים, ובעיקר פעילותה של חברת דבצוואנה (Debswana) והגברת קצב ההפקה במכרה גאצ'ו קיו (Gahcho Kué).

 

מנכ"ל אנגלו אמריקן, מארק קוטיפאני (Mark Cutifani), אמר בתגובה לנתוני הרבעון השלישי כי החברה "סיפקה שוב ביצועי הפקה חזקים לרוחב העסקים שלנו […]".

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן