debeers02

דה בירס תרחיב את מכירות היהלומים בחוזים עתידיים במחיר קבוע

ענקית היהלומים דה בירס (De Beers) הודיעה לאחרונה כי עסקי המכירות הפומביות שלה יעברו שינוי, לטובת חוזים עתידיים במחיר קבוע, כחלק מעסקי הליבה של הקבוצה. זאת, בעקבות הצלחתה של תכנית פיילוט שהחלה בינואר 2017, כך מסרה החברה.

 

לדברי דה בירס, חוזים עתידיים במחיר קבוע "מאפשרים ללקוחות להבטיח גישה לחוזי אספקה עתידיים מוזמנים, תוך ודאות בנוגע למחיר המבוקש עם הבשלתו של כל חוזה". דה בירס דיווחה על עלייה בביקוש מצד לקוחות למנגנון המחיר הקבוע במסגרת הפיילוט, "במיוחד מצד עסקים בבלגיה, הודו וישראל".

 

במהלך תקופת הפיילוט, מכרה דה בירס בסך הכל 222 חוזים עתידיים, וסך מכירות היהלומים במסגרת החוזים העתידיים הסתכמו ב-10% מכלל ההכנסות במכירות פומביות ב-2017.

 

החל מינואר 2018, דה בירס תשיק "טווח רחב יותר של מוצרים למכירות עתידיות, לפרק זמן של חודש, חודשיים, שלושה, ארבעה וחמישה חודשים".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן