נשיא סיבג'ו, ד"ר גאייטנו קאבליירי

סיבג'ו: טכנולוגיית בלוקצ'יין של דה בירס עשויה לשנות את כללי המשחק

נשיא סיבג'ו (CIBJO), ג'יטאנו קבליירי (Gaetano Cavalieri), הביע תמיכה רבה ביוזמתה של דה בירס (De Beers) לפיתוח פלטפורמה מבוססת בלוקצ'יין, שעליה הודיע מנכ"ל החברה, ברוס קליבר (Bruce Cleaver), ב-4 בדצמבר.

 

"יש כאן פוטנציאל לשינוי כללי המשחק, עם כניסתן של טכנולוגיות חדשות המציעות פתרונות לאתגר שהיה קשה לפתור עד כה", אמר קביליירי, כפי שדווח ב-Rough & Polished. "אנחנו עדיין ממתינים למידע נוסף מדה בירס בנוגע לאופן היישום הספציפי של המערכת בענף היהלומים, אך מודעים היטב ליכולות של בלוקצ'יין לתעד שרשרת עסקאות, ולאפשר ביצוע מעקב אחר מקור הסחורה".

 

בהצהרה שפרסם קליבר, נמסר כי הפלטפורמה החדשה "תספק תיעוד יחיד שאינו ניתן לשינוי, העוקב אחר מסעו האינדיווידואלי של יהלום לאורך שרשרת האספקה". דה בירס תפתח בשיתוף מנהיגי התעשייה העולמית את הפלטפורמה, שתאפשר "רישום דיגיטלי מאובטח ביותר, אשר יוצר תיעוד קבוע שאינו ניתן לזיוף של עסקאות".

 

לדברי קליבר, הפלטפורמה צפויה להיטיב הן עם שחקנים והן עם מוכרים, מאחר ש"משתמשים יכולים להיות בטוחים כי העסקה נרשמה, ובמקביל להיות בטוחים כי המידע הרגיש נותר ביניהם לבין הצד השני בעסקה בלבד".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן