היהלומים מלוטשים Dynasty של אלרוסה

אלרוסה: 130 לקוחות יתחרו על קולציית היהלומים The Dynasty

ענקית היהלומים הרוסית אלרוסה (Alrosa) עורכת היום (רביעי) מכירה פומבית שקטה של קולקציית היהלומים The Dynasty. לדברי החברה, למכירה נרשמו עד כה 130 משתתפים, כולל חברות ולקוחות פרטיים. המכירה הפומבית תיערך בפלטפורמת המסחר אונליין של אלרוסה, כאשר כל יהלום מהקולקציה יוצע למכירה בנפרד.

 

קולקציית The Dynasty, שהוצגה על ידי אלרוסה ב-2016, כוללת חמישה יהלומים שלוטשו מיהלום גלם במשקל 179 קרט שנקרא The Romanovs, אשר הופק בארובת הקימברליט ניורבינסקאיה (Nyurbinskaya) ביקוטיה בשנת 2015. היהלום הגדול בקולקציה, שגם קרוי The Dynasty, במשקל 51.38 קרט ובליטוש עגול ברילאנט מסורתי, הוא “הנקי מבין כל היהלומים הגדולים שיוצרו אי פעם בהיסטוריה של תעשיית היהלומים הרוסית”, כך נמסר מאלרוסה. היהלום קיבל מה-GIA דירוג Triple Excellent, צבע D, ניקיון VVS1 – הדירוג הגבוה ביותר בכל קטגוריה.

 

יהלום ה-Dynasty "ביקר" גם בוולדיווסטוק, בהונג קונג ובמוסקבה, שם הוצג על ידי מנהל וסגן נשיא חברת אלרוסה יהלומים, וצוות יחסי ציבור מטעם החברה. היהלום הוצג בפני לקוחות פוטנציאליים בישראל במשך ארבעה ימים באוקטובר, ומכאן קפץ ל"ביקור" גם בניו יורק.

 

סגן נשיא אלרוסה, יורי אוקויומוב (Yury Okoyomov), אמר כי "The Dynasty היא קולקציית היהלומים המלוטשים הממותגת הראשונה של אלרוסה, שהייתה מוכרת לפני כן כחברת כרייה בלבד. הקולקציה היא תחילתו של שלב חדש בפיתוח של חטיבת הליטוש של אלרוסה, אלרוסה יהלומים (Diamonds Alrosa). סיימנו את הצפיות הבינלאומיות ב-The Dynasty, ואנו מוכנים כעת למכירה הפומבית. מאות גורמים בתעשייה ולקוחות פרטיים צפו בקולקציית Dynasty במהלך המסע בדרכים. המשוב החיובי שלהם ורמת העניין הגבוהה מצדם מאשרים כי הצלחנו לייצר קולקציה יהלומים מלוטשים ייחודית באיכות הגבוהה ביותר".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן