נשיא אלרוסה סרגיי איבנוב

נשיא אלרוסה יצטרף לדירקטוריון של איגוד מפיקות היהלומים

נשיא אלרוסה (Alrosa), סרגיי איבנוב (Sergey Ivanov), מצטרף לדירקטוריון איגוד מפיקות היהלומים (DPA), כך דווח ב-IDEX Online. אלרוסה היא אחת ממייסדות ה-DPA, שהוקם ב-2015.

 

בתגובה למינוי, אמר איבנוב כי "אני שמח להצטרף לצוות של איגוד מפיקות היהלומים, ומעריך את מאמצי האיגוד לקידום עסקינו. חשוב לזכור שיהלום אינו רק מוצר צריכה יפהפה. תעשיית היהלומים מייצרת מיליוני מקומות עבודה ברחבי העולם, מזרימה תקציבים לאזורים ומדינות שלמות, ומספקת לאנשים תמיכה סוציאלית. על כן, חיזוק הביקוש הצרכני לא קובע רק את עתידן של חברות כריית היהלומים, אלא גם את עתידם של אנשים ואזורים רבים, לשנים רבות בעתיד. חיזוק הביקוש לתכשיטים המשובצים ביהלומים, והשבתם של יהלומים למעמד של סמל רגשי, חיוניים לקיומה היציב ולהתפתחותה של התעשייה שלנו".

 

בתחילת יוני, דווח כי דירקטוריון איגוד מפיקות היהלומים אישר את התקציב השנתי לשנת 2017, על סך 57 מיליון דולר, ובכך הכפיל ביותר מפי 4 את תקציב 2016. מנכ"ל האיגוד, ז'אן מארק ליברהר (Jean-Marc Lieberherr), אמר כי לאיגוד יש "תכניות שאפתניות למחצית השנייה של השנה", הכוללות "פרסום רב-ערוצי, תכניות דיגיטליות חדשניות, וקמפייני יח"צ רבי השפעה". על פי אותו דיווח, תכנית המדיה במסגרת התקציב החדש תקדם את קמפיין Real is Rare של איגוד מפיקות היהלומים "הרבה מעבר לטלוויזיה ולדיגיטל". כמו כן, ברבעון הרביעי של השנה ה-DPA ישיק "תכנית תמיכה חדשה להדרכת קמעונאים, המתמקדת בנראטיב החדש של יהלומים".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן