NICANOR יהלומים

שירטל דיקאם משיקה פלטפורמה אינטרנטית – ניקנור

חברת שירטל דיקאם (Shirtal Diacam), המתמחה בפתרונות צילום מתקדמים ליהלומים, משיקה פלטפורמה אינטרנטית המבוססת על צילומי המערכת: פלטפורמת ניקנור (NICANOR), המאפשרת ליהלומן להקים חנות אונליין אישית, ונעזרת לשם כך במלאי צילומי מערכת דיאקם.

 

ניקנור מציגה ממשק פשוט לתפעול, המשלב את כל טכנולוגיות המסחר האלקטרוני הקיימות בשוק – משיתוף בוואטסאפ ועד דוחות מעקב מפורטים על כמות החשיפה של היהלומים. הרעיון המרכזי של הפלטפורמה הוא לאפשר לכל יהלומן להקים משרד וירטואלי, שיאפשר חשיפה ואפשרויות מכירה מכל נקודה בעולם. ניקנור אינה דורשת ידע מקדים במכירות באינטרנט, ולא נדרש ידע טכנולוגי לתפעול המערכת.

 

שירטל, המשווקת את מערכת צילום היהלומים דיקאם 360 (DiaCam360), פועלת בשוק משנת 2015. המערכת מציעה צילום אינטראקטיבי ב-360 מעלות של יהלומים מלוטשים, אבני חן ויהלומי גלם.

 

ניקנור, המבוססת על צילומים ב-DiaCam360, ניתנת בחינם לשנה לחברי בורסת היהלומים הישראלית המשתמשים בשירותי הצילום של החברה. הבעלים של שירטל דיקאם, חיים וולנר מסר כי "המטרה שלנו היא לתת לכל חבר הזדמנות לערוץ גלובלי, ולהציג את הסחורה שלו בכל מקום וזמן באינטרנט. ניקנור מאפשרת את ההזדמנות באופן שווה לכולם".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן