idc 10

נפתחה ההרשמה לקונגרס היהלומים העולמי בתל אביב

האתר הרשמי של קונגרס היהלומים ה-38 עלה לאוויר, ומאפשר למשתתפים להירשם לכנס הדו-שנתי של הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB) וההתאחדות הבינלאומית של התאחדויות תעשייני היהלומים (אידמ"א – IDMA), שייערך ב-19-21 ביוני. את האירוע שיימשך שלושה ימים מארגנת בורסת היהלומים הישראלית.

 

הקונגרס ייערך במלון הילטון בתל אביב. יומו הראשון של הקונגרס יכול פגישות של הוועדה של WFDB ו-IDMA, סיור בבורסת היהלומים הישראלית, ואירוע קוקטייל. הקונגרס ייפתח רשמית ב-20 ביוני, בנאום פתיחה ודובר אורח. עוד באותו יום יתקיימו פגישות עבודה נפרדות של WFDB ו-IDMA, הרצאה מקצועית, וארוחת ערב חגיגית. ב-21 ביוני, ייערכו דיון בפאנל, הרצאה מקצועית, ותתקיים מסיבת עיתונאים לסיכום האירוע.

 

נשיא הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים, ארני בלום (Ernie Blom), אמר כי "קונגרס היהלומים העולמי ימלא שוב את תפקידו המכריע כפורום של נשיאי הבורסות שלנו ונציגים אחרים של הבורסות, על מנת לדון בסוגיות שמשפיעות על החברות שלנו. ישנן סוגיות רבות שדורשות טיפול, ואני מצפה לדיונים מעניינים ביותר ומאתגרים. הקונגרס יהיה מעט שונה, ויכלול הרצאות מקצועיות ודיון בפאנל משותף. ברצוני להודות לבורסת היהלומים הישראלית, ובמיוחד לנשיא הבורסה יורם דבש, המכהן גם כסגן נשיא ה-WFDB, על הקמת והובלת צוות מקצועי שהרכיב יחד תכנית מצוינת. חשוב מאוד שהפגישות השנתיות שלנו – הן הקונגרס והן כנס הנשיאים – יכללו מאפיינים חדשניים ותוכן וערך נוספים".

 

לפרטים נוספים ורישום לקונגרס היהלומים ה-38 אנא בקרו באתר האירוע

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן