קובי קורן, נשיא התאחדות תעשייני היהלומים

קובי קורן נבחר לקדנציה שנייה כנשיא התאחדות תעשייני היהלומים

הוועד הפועל של התאחדות תעשייני היהלומים בחר ביום חמישי (18 במאי) את יעקב (קובי) קורן לנשיא התאחדות תעשייני היהלומים. עבור קורן זוהי קדנציה שנייה ברציפות, לאחר שנבחר לראשונה לנשיא ההתאחדות בשנת 2013.

 

בתגובה לבחירתו, אמר קורן כי "אני מודה לחברים על האמון, ושמח להמשיך בעשייה לטובת חברי התאחדות תעשייני היהלומים בישראל. ניצבים בפנינו אתגרים משמעותיים, ואני אמשיך במשנה מרץ לתת מענה לחברים".

 

קובי קורן, דור שני בענף היהלומים, הוא מוותיקי הענף בישראל. הוא הבעלים והמנהל של חברת יהלומי קורן 1984 בע"מ, אשר מתמחה בייצור אבני פנטזי ובחיתוכן במידות וצורות מיוחדות, ומעניקה שירותים לענף השעונים. ילדיו הצטרפו לעסקי היהלומים, כדור שלישי לעוסקים בתחום.

 

קורן נולד בשנת 1945 בישראל. הוא שירת בצבא כמ"פ בהנדסה קרבית, והשתחרר בדרגת רס"ן במיל. בלימודיו, סיים תואר בכלכלה ומדעי המדינה באוניברסיטת ת"א, ובמהלכם למד את מקצוע היהלומים. בנובמבר 1973 הצטרף כחבר לבורסת היהלומים.

 

מזה 25 שנים, קורן מכהן במשרות ציבוריות בענף היהלומים הישראלי. במהלכן, נבחר וכיהן כממלא מקום נשיא בורסת היהלומים במשך 4 קדנציות, וכיהן קדנציה אחת כנשיא התאחדות תעשייני היהלומים. במסגרת תפקידו כנשיא ההתאחדות, ימשיך קורן לכהן גם כחבר בלשכת התיאום של הארגונים הכלכליים.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן