מימין לשמאל: פול ראולי, סמנכ"ל בכיר בדה בירס, מנכ"ל דה בירס ברוס קליבר, ונשיא בורסת היהלומים יורם דבש

הנהלת בורסת היהלומים נפגשה עם משלחת בכירה של דה בירס

 

חברי הנהלת הבורסה ובכירי ענף היהלומים נפגשו עם משלחת של תאגיד דה בירס (De Beers), בראשות המנכ"ל ברוס קליבר (Bruce Cleaver), שאליו התלוו הסמנכ"ל הבכיר פול רולי (Paul Rowley) והסמנכ"ל ניקולס מולטקה (Nicholas Moltke). מטרת הביקור הייתה להיפגש עם הנהגת הענף, עם לקוחות, ולהכיר לעומק את הפעילות בישראל, המהווה מרכז משמעותי בעולם היהלומים.

 

בפגישה השתתפו נשיא בורסת היהלומים, יורם דבש; נשיא התאחדות תעשייני היהלומים, קובי קורן; יו"ר מכון היהלומים, שמואל שניצר; ממלא מקום נשיא הבורסה, חזי בלום; חברי ההנהלה מאיר דלומי ושי שניצר, ומנכ"ל הבורסה אלי אבידר.

 

במהלך הפגישה, דנו המשתתפים במצב הגלם והמלוטש בעולם, ובמחירים אל מול תנאי השוק. לאחר מכן, עדכנה הנהלת הבורסה את חברי המשלחת בפרויקטים השונים שעומדים על הפרק, כמו קבלת אישור מעיריית רמת גן לבניית מפעל לאבנים גדולות בבניין מכבי, ופרויקט הבינוי העתידי, שאמור להוסיף למתחם הבורסה כ-250 אלף מטר.

 

בסוף הביקור, הציגו יועצי בורסת היהלומים את המרכז לחדשנות (חממה טכנולוגית) המוקם בימים אלו, ודנו באפשרות ששחקנים בינלאומיים מתחום היהלומים ייכנסו כשותפים במרכז יחד עם ממשלת ישראל, דרך הרשות לחדשנות.

 

באדיבות אתר בורסת היהלומים הישראלית

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן