טבעת יהלום אירוסין

אתר היהלומים "ג'יימס אלן" יימכר לפי 320 מיליון דולר

James Allen Logo
צילום: James Allen

קרן בינלאומית גדולה המתמחה ברכישת חברות טכנולוגיה קרובה לרכישת חברת R2NET, המפעילה את אתר מכירות היהלומים התכשיטים ג'יימס אלן (James Allen), כך דווח הבוקר (חמישי) ב"כלכליסט". על פי אותו דיווח, המו"מ בשלבי חתימה, והקרן צפויה לרכוש 50-60% ממניות R2NET תמורת 160-200 מיליון דולר, כלומר לפי שווי של כ-320 מיליון דולר.

 

"כלכליסט" מדווח עוד כי את עיקר המניות תרכוש הקרן מידי קרן ההון-סיכון הישראלית IGP, היהלומן עודד אידלמן, וקבוצת מייסדים, ובהם ג'יימס אלן, שימכרו חלק מאחזקותיהם אך ישאירו בידיהם מניות מיעוט וימשיכו לנהל את החברה.

 

חברת R2NET מעסיקה כ־220 עובדים, והכנסותיה השנתיות מוערכות בכ-120 מיליון דולר. היא נחשבת לקמעונאית התכשיטים והיהלומים אונליין השנייה בגודלה בעולם, אחרי בלו נייל (Blue Nile), שמוכרת מדי שנה תכשיטי יהלומים בשווי למעלה מחצי מיליארד דולר.

 

R2NET משווקת באינטרנט יהלומים ותכשיטים באמצעות האתר ג’יימס אלן. ב-2015 החברה רכשה תמורת 17 מיליון דולר את סגומה (Segoma), שפיתחה טכנולוגיה לצילום והצגת תכשיטים בתלת-מימד. אתר ג'יימס אלן מתבסס על טכנולוגיית התלת-מימד של סגומה, ועד כה מכר באמצעותה כ-400 אלף יהלומים ותכשיטים.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן