תכשיטי יהלומים צהובים של Kristal Diamonds

קמעונאית היהלומים ג'יימס אלן זוכה להשקעה של 140 מיליון דולר

R2Net, הבעלים של פלטפורמת מכירות היהלומים באינטרנט ג'יימס אלן (JamesAllen.com), זוכה להשקעה של 140 מיליון דולר מחברת ההשקעות פרנסיסקו פרטנרס (Francisco Partners), כך דווח ב-IDEX Online. על פי דיווחים נוספים רשת, ההשקעה תעניק לאחים פרנסיסקו נתח של 50% בחברה, ומעריכה את שוויה של R2Net בכ-300 מיליון דולר.

 

מאט ספצלר (Matt Spetzler), אחד השותפים באחים פרנסיסקו, אמר כי "כל מי שאי פעם קנה יהלום או טבעת אירוסין יודע עד כמה התהליך עלול להרתיע את הצרכן. מה שאנחנו אוהבים ב- JamesAllen.com זה השימוש בטכנולוגיה חדשנית כדי לייצר פשטות, בחירה רבה, שקיפות מחירים וערך כולל לתהליך, על ידי מתן אפשרות ללקוחות לקנות ישירות את היהלום המדויק שהוא רוצים, רק במחיר נמוך בהרבה".

 

עודד אידלמן, ממקימי R2Net ומנכ"ל החברה, אמר כי "יש לנו חזון משותף כי לצרכנים מגיעה חווית קניית יהלומים טובה יותר, ואנחנו מפשטים את התהליך. אנו מספקים מחיר טוב יותר וערך משופר באמצעות טכנולוגיות חדשניות שמחזקות את הכל, משוק היהלומים שלנו ועד לחוויה של צרכן הקצה".

 

על פי הדיווח, JamesAllen.com גדלה פי 3 בשנתיים האחרונות, בסיוע טכנולוגיית ההצגה ב-360 מעלות שלה, וחווית חדר התצוגה הווירטואלית החדשנית.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן