גשר WP

בורסת היהלומים הישראלית משיקה חנות אונליין בעליבאבא

בורסת היהלומים הישראלית תשיק ב-6 בפברואר חנות יהלומים אונליין חדשה, בשיתוף ענקית הקמעונות הסינית עליבאבא, כך דווח ב-Ynet. החנות תכלול כ-150 חברות יהלומים ישראליות, ותאפשר לקניינים ותכשיטנים מרחבי העולם לרכוש יהלומים מחברות ישראליות. בהמשך, החנות תהיה פתוחה גם בפני צרכנים פרטיים. במסגרת שיתוף הפעולה, עליבאבא התחייבה להעניק לחנות הישראלי מקום מרכזי באתר ובאפליקציה שלה.

 

המיזם הוא חלק מהפעילות של בורסת היהלומים, במטרה להתחרות בבורסות היהלומים בדובאי ובהודו. הפרויקט הנוכחי, המקבץ מספר גדול של חברות ישראליות באתר אחד, נועד בעיקר לשוק הבינלאומי, וצפוי לקדם את בורסת היהלומים הישראלית בעולם, תחילה מול תכשיטנים וקניינים, ובהמשך מול השוק הרחב. החנות תציג יהלומים של חברות ישראליות, בליווי פרטי היהלום ופרטי החברה, ותאפשר לחברות זרות לרכוש יהלומים מישראל, מבלי לשלוח לכאן קניינים. החנות הווירטואלית תנוהל מחדר התפעול בבורסה.

 

נשיא הבורסה, יורם דבש, אמר ל-Ynet כי האתר הוא חלק מהפעילות שמעמידה את החדשנות הטכנולוגית במרכז, ותהפוך ליתרון הגדול של ענף היהלומים הישראלי. "כיום אין אף אתר המאפשר רכישה של יהלומים בהיקף כזה. הבורסה למעשה משמשת כ'חותמת איכות' בתחום היהלומים. ברור שיש חשש שהבורסה בדובאי תחתום על הסכם דומה עם אמזון או ebay, אבל אנחנו הראשונים שעושים זאת, ויש לבורסה הישראלית ליהלומים מעמד די גבוה בעולם", אמר דבש.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן