בנייני הבורסה רמת גן 2

לראשונה: משרדים בבורסה יוצעו גם לשוכרים שאינם יהלומנים

הנהלת בורסת היהלומים, בראשות נשיא הבורסה יורם דבש, הודיעה כי משרדים בבנייני "מכבי" ו"שמשון" יוצעו לראשונה להשכרה לא רק ליהלומנים חברי הבורסה, אלא גם לספקי שירותים לענף, ובהם רואי חשבון, סוכנויות ביטוח, משרדי נסיעות ועוד, כך פורסם היום בגלובס.

 

הנהלת הבורסה קיבלה את ההחלטה מתוך רצון לאכלס שטחים פנויים. על פי חלק מההערכות, ההחלטה נובעת גם מרצון לממש בעתיד את זכויות הבנייה הנוספות בבניינים הקיימים. עם זאת, המשרדים לא יוצעו לעסקים שחלק מצומצם בלבד מהפעילות שלהם נוגע לענף, שכן השוכרים עדיין יידרשו לעבור את הבדיקות הביטחוניות בכניסה לבניינים, כך פורסם.

 

"קיבלנו את ההחלטה בראש ובראשונה כדי לשפר משמעותית את חיי היום-יום של חברי הבורסה, שלא יצטרכו עוד להתרוצץ ולחפש את השירותים שהם רוכשים ברחבי גוש דן", מסר נשיא הבורסה דבש, כפי שנמסר בגלובס. "מדובר בהזדמנות עסקית לחברות וגופים המעניקים שירותים לחברי הבורסה שמתקשרת לאסטרטגיה הכוללת של הבורסה המיועדת לרתום את החדשנות הטכנולוגית הישראלית לתחרותיות של היהלום הישראלי בעולם שכחלק ממנה יוקם בבורסה מרכז לחדשנות בו יפעלו סטארט אפים בתחומים טכנולוגיים שונים הקשורים לתעשיית היהלומים, והכוונה היא להשאיר את הטכנולוגיות הללו בין כותלי הבורסה ולאפשר לחברים נגישות מקסימאלית לחברות שיספקו אותן".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן