שבוע היהלומים הישראלי: משלבים עסקים והנאה

בורסת היהלומים הישראלית מזמינה קניינים מרחבי העולם לשלב עסקים והנאה, ולבקר בשבוע היהלומים ה-6, שייערך בישראל ב-13-16 בפברואר 2017.

 

מארגני שבוע היהלומים מתכננים השנה תכנית חברתית פעילה, הכוללת ערב גאלה לקבלת פנים, תכנית תרבותית בשעות הבוקר לבני ובנות זוג המשתתפים, וסיורים בחינם לירושלים או לים המלח.

 

נשיא בורסת היהלומים הישראלית, יורם דבש, אמר כי שבוע היהלומים הבינלאומי מציע לקניינים מרחבי העולם הזדמנות ליהנות מחופשת חורף, ולבחון במקביל הזדמנויות עסקיות מצוינות. "השנה החלטנו לחזק את החלקים ה'כיפיים' של האירוע. הזמנו קניינים להגיע לכאן עם בני ובנות זוגם, ואנחנו לראשונה מארגנים עבורם תכנית מיוחדת במהלך היום. אנחנו מקווים שהמשתתפים יגלו את כל מה שיש לתל אביב להציע – מסעדות, חיי לילה, אירועי תרבות. שבוע היהלומים הבינלאומי הוא התחלה מצוינת לחופשה קצרה: שלושה לילות בחינם בית מלון, והוספנו יום של טיול בחינם", אמר.

 

מארגני שבוע היהלומים הבינלאומי לשנת 2017 מציינים כי ההרשמה מתקדמת בקצב מהיר. "פתחנו את ההרשמה מוקדם יותר החודש, וניכר עניין רב. מספר הקניינים בשבוע היהלומים הקרוב יעקוף ללא ספק את כל האירועים הקודמים", הוסיף דבש.

 

שבוע היהלומים הבינלאומי המתקרב ידגיש את מקומה של בורסת היהלומים הישראלית כמרכז לטנדרים של יהלומי גלם ויהלומים מלוטשים. במהלך שבוע היהלומים, ייערכו כמה טנדרים בינלאומיים של מפיקות מרכזיות וספקים עצמאיים. בנוסף, בורסת היהלומים הישראלית תחנוך במהלך האירוע באופן רשמי את מרכז הטנדרים הבינלאומי החדש והמתקדם במתחם. זאת, בנוסף למגוון עצום של סחורה, שיציעו מאות מציגים מישראל ומרחבי העולם.

 

 

להרשמה לשבוע היהלומים לחצו כאן

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן