IDWI at the IDE

לראשונה: KOIN תערוך טנדר מלוטש בשבוע היהלומים בישראל

חברת Koin, המתמחה בטנדרי יהלומים בינלאומיים, תערוך לראשונה טנדר בישראל במהלך שבוע היהלומים הבינלאומי שייערך ב-13-16 בפברואר 2017, בשיתוף מרכז הטנדרים הבינלאומי החדש בבורסת היהלומים. Koin מתמחה בטנדרים של יהלומי גלם ויהלומים מלטשים.

 

אדם שולמן (Adam Schulman), מנכ"ל Koin, מסר כי "אנחנו שמחים להרחיב את פעילויות הגלם והמלוטש שלנו בישראל, ומצפים לשבוע מוצלח עבור קניינים ומוכרים".

 

יורם דבש, נשיא בורסת היהלומים הישראלית, מסר כי "אני שמח ש- Koin תערוך לראשונה טנדר בישראל, וכי החברה קיבלה החלטה אסטרטגית לקחת חלק במרכז הטנדרים הבינלאומי שלנו. אני מאמין שנראה כאן בעתיד טנדרים רבים נוספים של Koin".

 

לדברי שולמן, החברה מתכננת להציג בטנדר חבילות מרהיבות של יהלומים מלוטשים, בטווח רחב של גדלים, צבעים ואיכויות, כולל חבילות ויהלומים בודדים (עם ובלי תעודות). "זו הזדמנות מצוינת לבחירה וקנייה", הוסיף.

 

שבוע היהלומים הבינלאומי של 2017 יתמקד בטנדרים של יהלומי גלם ויהלומים מלטושים, שיערכו מפיקות יהלומים מרכזיות וספקים עצמאיים. בהתאם למעמדה המתחזק של ישראל כמרכז עולמי של טנדרי יהלומים, בורסת היהלומים הישראלית תחנוך רשמית את מרכז הטנדרים הבינלאומי במהלך שבוע היהלומים. המרכז, הממוקם במתחם הבורסה, יאפשר למגוון ספקים לערוך טנדרים של יהלומים מלוטשים ויהלומי גלם תחת קורת גג אחת, במתקן מתקדם ביותר, שיציע מגוון שירותים בעלי ערך מוסף.

 

הטנדרים הבינלאומיים, לצד מגוון עצום של סחורה שיציעו למכירה מאות מציגים ישראלים ומרחבי העולם, צפויים למשוך השנה מאות קניינים נוספים לאירוע. בנוסף, שבוע היהלומים הבינלאומי יציע השנה תכנית חברתית עשירה, הכוללת סיור ללא תשלום באתרי תיירות בירושלים ובים המלח. כמו בעבר, לקניינים מוצעת לינה בחינם למשך שלושת לילות האירוע, בבתי מלון סמוכים.

 

להרשמה לשבוע היהלומים

להרשמה לטנדר של Koin צרו קשר: [email protected]

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן