photo 28 5 15 9 54 34 pm 3553133

תעשיית היהלומים הישראלית מתכוננת לתערוכת JCK לאס וגאס 2017

תעשיית היהלומים הישראלית מתכוננת לתערוכת התכשיטים JCK לאס וגאס, התערוכה החשובה ביותר בארצות הברית, יעד היצוא מספר אחד של יהלומים מישראל.

 

גם השנה יהיה הביתן הישראלי הגדול מבין הביתנים הבינלאומיים, עם יותר מ-60 חברות משתתפות. 33 חברות יציגו תחת הביתן הישראלי המאורגן ע"י מכון היהלומים הישראלי. 30 חברות אחרות יציגו בתערוכה באופן עצמאי.

 

שמואל שניצר, יו"ר המכון הישראלי ליהלומים
צילום:שמואל שניצר

הביתן הישראלי ממוקם בלב האזור המוקצה ליהלומים, ה-Diamond Plaza. הביתן ישמש גם כלאונג', ויוגש בו כיבוד במשך כל היום.

 

בביתן הישראלי יופעל גם דוכן עם מערכת גט-דיאמונד שתסייע למבקרים לאתר במהירות ובקלות את הסחורה המבוקשת. בנוסף, דיילות יעזרו למבקרים למצוא את מבוקשם.

 

אתר Get-Diamonds Show שנפתח במיוחד עבור המציגים הישראלים בתערוכה, מספק מידע נוסף על המציגים, וכן מפה שבה מוצגים המיקומים של המציגים בתערוכה.

 

יו"ר מכון היהלומים, שמואל שניצר, אמר: "אנו אופטימיים לגבי תערוכת התכשיטים שתתקיים השנה בלאס וגאס. נראה כי תעשיית היהלומים העולמית מתחילה להתאושש. זה לא סוד שהשנים האחרונות היו מאתגרות עבור התעשייה שלנו, אבל אנו רואים סימנים ליציאה המשבר. ארצות הברית היא שוק היהלומים העיקרי של יהלומים מלוטשים מישראל, ואנו שמחים שאנו מובילים את הייצוא לשוק חשוב זה".

 

ארצות הברית היא יעד יצוא מספר אחד של ישראל, ומיוצאים אליה כ-40% מכלל היהלומים המלוטשים מישראל. בשנת 2016, היצוא הישראלי לארצות הברית הסתכם ב-1.8 מיליארד דולר, מתוך 4.7 מיליארד דולר בסך הכל.

 

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן