wdc art 88

קונגרס היהלומים העולמי ייערך בישראל ב-19-21 ביוני

קונגרס היהלומים העולמי (WDC), הכנס הדו-שנתי של הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB) וההתאחדות הבינלאומית של התאחדויות תעשייני היהלומים (אידמ"א – IDMA), ייערך ב-19-21 ביוני במלון הילטון בתל אביב.

 

האירוע, שיימשך שלושה ימים, מאורגן על ידי בורסת היהלומים הישראלית, מכון היהלומים הישראלי, והתאחדות תעשייני היהלומים הישראלית. הקונגרס ייפתח באירוע קוקטייל בערב יום שלישי, ה-19 ביוני. האירוע ייפתח רשמית ביום רביעי ה-20 ביוני, ובאותו יום תיערך גם ארוחת ערב חגיגית. מהפדרציה העולמית של בורסות היהלומים נמסר כי האירוע יכלול גם ביקורים באתרי תיירות חשובים בישראל.

 

נשיא בורסת היהלומים הישראלית, יורם דבש, אמר כי "אנחנו מצפים ליצור שוב תפאורה נהדרת עבור הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים וההתאחדות הבינלאומית של התאחדויות תעשייני היהלומים, לעריכת הפגישות של הארגונים. אנו מקווים כי המשתתפים והאורחים ינצלו את ההזדמנות כדי לבקר באזורים היפים והרבים של ישראל, לאחר שישתתפו בפגישות פוריות בקונגרס".

 

נשיא הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים, ארני בלום (Ernie Blom), אמר כי הוא צופה שהקונגרס יהיה ברמה הגבוהה שאפיינה את הקונגרסים ופגישות הנשיאים הקודמות שנערכו בישראל. "בשם הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים, ברצוני להודות לתעשיית היהלומים הישראלית, על הצעתה לארח את הקונגרס. זוהי משימה גדולה, ואני משוכנע לחלוטין כי המפגש יהיה הצלחה גדולה, כפי שהיה כל אחד מהמפגשים הקודמים שנערכו בתל אביב”, אמר בלום.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן