dvashnitzer2

סיכום שבוע היהלומים הבינלאומי השישי בישראל

 

חמשת ימי המסחר התוססים של שבוע היהלומים הבינלאומי בישראל הגיעו ביום חמישי האחרון לסיומם. המהדורה השישית של שבוע היהלומים, שהתקיימה בשיתוף מכון הילומים הישראלי ובורסת היהלומים הישראלית, הייתה גם השנה ״אירוע מסחר בין בורסאי מלוטש ומדוייק״.

 

הנושא המרכזי שעמד השנה על הפרק הוא תחום תכשיטנות היהלומים בישראל, ובמסגרת קידומו הושגו שלוש נקודות ציון חשובות: הכרזה על הקמת ארגון תכשיטני היהלומים הישראלי (IDJ) וצירופו ל-CIBJO; חתימה על מזר הבנות לקיום שיתוף הפעולה עם התאחדות יצרני התכשיטים של הונג קונג (HKJMA); וחתימה על מזכר הבנות לקידום שיתוף הפעולה עם לשכת התכשיטים של איסטנבול.

 

 

במסגרת השבוע התקיים פאנל שיווק יהלומים, שהציג תובנות חשובות על עתידה של התעשייה העולמית, והפיכת הדור הצעיר של ימינו לצרכן היהלומים של המחר; במסיבת הקוקטייל החגיגית נהנו המשתתפים מאווירה רגועה ומשוחררת; פרופ' דן שכטמן, זוכה פרס נובל הרצה למשתתפים ואמר, כי למרות כל הקשיים, אזרחי ישראל מאושרים יותר לעומת מדינות אחרות בעולם; בתערוכת דיאמונד טק הוצגו כל החידושים האחרונים בטכנולוגיית היהלומים; והמכון הגמולוגי האמריקאי (GIA), חנך את משכנו החדש בבורסת היהלומים הישראלית.

 

 


באדיבות אתר בורסת היהלומים הישראלית

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן