תכשיטים יהלומים סין ישראל

מיזם חדש ב-Get-Diamonds: שיווק יהלומים ישיר לחנויות תכשיטים בסין

מיזם חדש של מכון היהלומים הוצג אתמול (19 בפברואר) בפני יהלומנים ישראלים, בהרצאה שנערכה בבורסת היהלומים ברמת גן. יו"ר מכון היהלומים, בועז מולדבסקי, סיפר כי "במסגרת פעילות המכון, להעניק לחברים כלים לשיווק יהלומים מישראל בחו"ל, אנו מציגים מיזם נוסף, שנועד לאפשר לחברים לשווק יהלומים ישראלים בסין, ולהגיע ישירות לחנויות תכשיטים סיניות".

 

"Rock & Trade הוא מיזם שהוקם ע"י ישראלים, והרעיון שעומד מאחוריו הוא יצירת קשר ישיר בין יהלומנים ישראלים המעלים סחורות לאתר Get-Diamonds לבין חנויות תכשיטים בסין", הוסיף מולדבסקי. "אני מאחל לכולנו הצלחה".

 

מכון היהלומים בועז מולדבסקי
צילום:בועז מולדבסקי

 

ניק קלע, מייסד שותף בחברת Rock & Trade, הדובר סינית ובעל ניסיון בעבודה בסין, הסביר על פלטפורמת ה-B2B שבה הוא שותף. קלע עמד על יתרונות השיווק הישיר לתכשיטנים סינים, ועל דרכי התקשורת הייחודיות עם חברות בסין. "מאחר שרוב הרשתות החברתיות המקובלות במערב סגורות בסין, יש להשתמש ברשת החברתית הסינית וויצ'ט (WeChat). וויצ'ט היא הרשת החברתית הדומיננטית והמובילה בסין, וניתן להיעזר בה בין היתר ליצירת קבוצות בעלות עניין משותף, להעברת הודעות, תמונות, סרטוני וידאו ואף ביצוע תשלומים". בנוסף, התייחס לדרכי העברת הכספים, ולחשיבותה של אמינות המידע מול הסינים.

 

קלע הדגיש בדבריו גם את היתרון היחסי שיש ליהודים וישראלים בפעילות מול סין, על תחושת הקירבה של הסינים ליהודים, ועל ההבדלים התרבותיים בין סין לתרבות המערבית בכלל ולתרבות הישראלית בפרט. "סינים אומרים מה שהם חושבים שאתם רוצים לשמוע, ולא מה שאמיתי. על כן, גם לחיצת ידיים וגם אמירת 'מזל' מקבלות משמעות אחרת אצל הסינים. העסקה סגורה רק כשהכסף בבנק, לא קודם".

 

יש לציין כי החברות הישראליות הנמצאות ב-Get-Diamonds נהנות מהשירות, המציע הזדמנות להיחשף בחינם לשוק הסיני. להצטרפות ל-Get-Diamonds ולפרטים נוספים, יש לפנות למשה שיק, בקו טלפון 52913.

 

מאת: איריס הורטמן

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן