new york art 5142897

עירנות של סוכן מכירות מנעה אובדן התכשיטים

עירנות של סוכן מכירות תכשיטים מנעה אובדן תכשיטים אך לא מנעה שוד. סוכן מכירות שיצא מאירוע מכירת תכשיטים בעיר שיקאגו הבחין ברכב גדול חונה, כשהנהגת ממתינה בתוך הרכב, בסמוך לחניית החנות ומתצפת על האזור.

הסוכן שעבר תידרוך אבטחה לפני הנסיעה, על שיטות התצפית של השודדים, חשד כי מדובר באירוע אמת. הסוכן החליט להשאיר את הסחורה בחנות ולצאת רק עם תיקו האישי. בדרכו למלון, ביצע הסוכן מספר פעולות לאיתור השודדים אך לא זיהה כל תנועה. עם הגעתו למלון, נשדד הסוכן ע"י מספר שודדים רעולי פנים. השודדים נמלטו עם תיקו האישי של הסוכן, אך ללא כל סחורה.

ניתוח המקרה והמלצות:
לאור התדרוך שקיבל הסוכן נמנע אובדן בסכום גבוה במיוחד, במקרה זה. אין ספק כי יישום הטיפים אותם קיבל הסוכן סייעו רבות למניעת האירוע.
חולית שודדים אקטיבית במיוחד עובדת באזור שיקאגו והסביבה, כולל אזור אינדיאנפוליס וקולומבוס, אוהיו. יש לזכור כי במקרה זה האירוע הסתיים ללא כל אובדן, אך הוא מעיד על עבודת ההכנה המרובה של חוליות השודדים.

מקרי השוד האחרונים שהתרחשו באזור אירעו ב: 6 באוקטובר: סוכן שיצא משיקאגו, היה תחת מעקב עד לאירוע השוד ב Peoria, אלינוי, 24 לספטמבר: שוד סוכן בקולומבוס, אוהיו, 3 בספטמבר: שוד שני סוכני מכירות באינדיאנפוליס, אינדיאנה, 24 לאוגוסט: איתור מעקב ומניעת שוד באינדיאנפוליס של סוכן בוגר קורס עיקוב.

להזכירכם התקופה הקרובה, עונת החגים האמריקאית הינה "מועדת לפורענות". יש להקפיד הקפדה יתירה על השיטה הנלמדת בקורסי העיקוב. מומץ להשתמש בשירותי שילוח מאובטח.

באדיבות חברת ISPS

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן