angola africa art 2

אנגולה: סודיאם יצאה יהלומים בשווי 191 מיליון דולר ברבעון

חברת הסחר ביהלומים סודיאם (Sodiam), שבבעלות ממשלת אנגולה, ייצאה יהלומים בשווי 191 מיליון דולר (31.6 מיליארד קוואנזה) ברבעון הראשון של השנה, כך על פי נתוני משרד האוצר של אנגולה.

 

מהדיווח ב-Rough & Polished עולה עוד, כי סודיאם היתה היצואנית השניה בגודלה במדינה ברבעון שבין ינואר למרץ 2016. מנתוני ארגון תהליך קימברלי (Kimberley Process) עולה, כי ב-2015 ייצאה אנגולה יהלומי גלם בשווי 1.3 מיליארד דולר.

 

בתוך כך, חברת הנפט האנגולית סונאגול (Sonangol) היתה זו שרשמה את ההכנסות הגבוהות ביותר במטבע זר ברבעון הראשון של 2016, וייצאה נפט גולמי בשווי 755 מיליון דולר (125.9 מיליארד קוואנזה).

כתבות נוספות בנושא

חדשות הענף

דילוג לתוכן