ענקית תכשיטי האופנה הדנית פנדורה (Pandora) השיקה קמפיין חדש תחת הסלוגן Diamonds for All ("יהלומים לכולם"), שבמרכזו השחקנית והאקטיביסטית פמלה אנדרסון (Pamela Anderson), מנהלת הקריאייטיב לשעבר של מגזין ווג בארה"ב, גרייס קודינגטון (Grace Coddington), קוראת שפת הסימנים ג'סטינה מיילס (Justina Miles), שהתפרסמה בעקבות הופעתה של ריהאנה בסופרבול, והדוגמניות פרשס לי (Precious Lee) ושרי שי (Sherry Shi).

הפרזנטוריות החדשות של פנדורה יציגו שלוש קולקציות תכשיטים שנועדו להגביר את זמינותם של יהלומים לקהל רחב יותר.
לאחרונה פורסם כי פנדורה החליטה לשנות את המיתוג של "יהלומים של פנדורה" (Diamonds by Pandora) ל"יהלומי מעבדה של פנדורה" (Pandora Lab-Grown Diamonds), כשהשיקה ליין תכשיטים המשובצים ביהלומי מעבדה בצפון אמריקה, אוסטרליה, מקסיקו וברזיל. לדברי החברה, ההחלטה להעניק שם חדש לקולקציות, נועדה להכיר במקור שלהן.
