סקר Mastercard SpendingPulse שפורסם השבוע מראה עלייה במכירות הקמעונאים בתקופת החגים, כולל מכירה של תכשיטים. מאסטרקארד סקרה את נתוני המכירות מ-1 בנובמבר עד 24 בדצמבר, והעלתה כי מכירות התכשיטים עלו ב-5.9% בהשוואה לאותה תקופה אשתקד. ניתן להסביר את העלייה במכירות תכשיטים, לפי הסקר, ב"קניות של הרגע האחרון" ב-23 בדצמבר.
סך כל המכירות הקמעונאיות עלו ב-4.9% בתקופה זו. לפי הסקר, מדובר בעלייה הגדולה ביותר מאז 2011, והיא מהווה אינדיקציה נוספת לעלייה באמון הצרכנים. המכירות ברשת רשמו בתקופה זו עלייה חדה של 18.1% בהשוואה ל-2016.
אוקטובר אף הוא נרשם כחודש טוב לתעשיית התכשיטים והשעונים בארה"ב: מכירות תכשיטי ושעוני היוקרה רשמו עלייה שנתית של 7.0% במהלך חודש זה לעומת החודש המקביל אשתקד. המכירות במהלך אוקטובר הסתכמו בכ-6.5 מיליארד דולר. ביצועי המכירות באוקטובר היו טובים יותר מאלו שנרשמו בספטמבר, והצמיחה הייתה נמוכה רק במעט מעלייה בשיעור 7.2% שנרשמה ביולי.