img 0841 63022551

ענקית היהלומים דה בירס תשקיע 3 מיליון דולר בקידום יזמים בדרום אפריקה

דה בירס (De Beers) מחזירה לקהילה: ענקית היהלומים הודיעה כי תשקיע 3 מיליון דולר בשיתוף פעולה עם בית הספר לעסקים סטנפורד (Stanford), כך דווח ב-Gem Konnect. על פי הדיווח, התכנית שתימשך שלוש שנים נועדה "להעצים יזמים ובעלי עסקים צעירים ושאפתנים בבוצוואנה, בנמיביה ובדרום אפריקה".

 

במסגרת השותפות החדשה, יוצגו שתי יוזמות. הראשונה היא תכנית Seed Transformation, שתספק במשך שנה "הדרכה ניהולית, סדנאות מטעם ההנהגה, וסיוע ביצירת קשרים, שיעזרו למנהיגים בדרום אפריקה להצמיח את העסק, ליצור מקומות עבודה, ולסייע בקידום הגיוון והשגשוג הכלכליים באזורים שלהם".

 

היוזמה השנייה, Go-to-Market של סטנפורד, מוגדרת כ"מחנה אימונים של שבוע בנושא יזמות", שאותו יוביל הסגל של בית הספר לעסקים של סטנפורד. מטרת המיזם לספק ליזמים "ביטחון וכישורים להוציא לפועל באופן מסחרי את הרעיונות העסקיים שלהם, ולזרז את הגעתם לשוק".

 

מנכ"ל דה בירס, ברוס קליבר (Bruce Cleaver), מסר כי "[…] כולנו מאמינים שלשתי התכניות הללו, בשותפות עם מוסד לימודים בעל שם עולמי, יש פוטנציאל מצוין לסייע בהגברת הגיוון וליצור הזדמנויות רבות יותר עבור צעירים שאפתנים מדרום אפריקה".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן