sarine art 13

עלייה בהכנסות וברווחים של שרין ברבעון השני

חברת טכנולוגיית היהלומים הישראלית שרין מפרסמת את ביצועי החברה ברבעון השני של 2017: על פי דיווח ב-IDEX Online, הכנסותיה של שרין הסתכמו ברבעון החולף, ב-18.2 מיליון דולר, עלייה לעומת 16.3 מיליון דולר ברבעון הראשון. הרווח הנקי של שרין הסתכם ברבעון השני ב-3.2 מיליון דולר, לעומת 2.5 מיליון דולר ברבעון שקדם לו.

 

לדברי שרין, העלייה נובעת מ"תמהיל המכירות של מערכות ממשפחת גלקסי (Galaxy), שקרוב למחצית מהן היו של מודלים שונים של גלקסי, וכן גידול בהכנסות החוזרות של החברה". ברבעון השני של 2017, שרין מכרה "16 מערכות למיפוי תכלילים, כולל שש מערכות Meteor, שלוש מערכות Solaris, שלוש מערכות גלקסי, שלוש מערכות גלקסי אולטרה, ומערכת גלקסי XL".

 

עם זאת, בחישוב שנתי נרשמה ירידה בביצועי החברה. ברבעון השני של 2016, הסתכמו ההכנסות של שרין ב-20.9 מיליון דולר, והרווח הנקי הסתכם ב-6 מיליון דולר. על פי הדיווח, "התוצאות בחישוב שנתי הושפעו מירידה בהיקף המכירות, בעיקר בשל תחרות לא חוקית מצד הודו, והוצאות תפעול גבוהות יותר".

 

לדברי שרין, "הוצאות המחקר והפיתוח נותרו גבוהות, בעודנו מיישמים את טכנולוגיות דירוג הצבע והניקיון החדשות שלנו, כפי שדווח ב-30 ביולי, ומוסיפים יכולות משמעותיות ל-Advisor, תוכנת התכנון שלנו […] אנו צופים כי הוצאות המחקר והפיתוח יתחילו לרדת במחצית השנייה של השנה".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן