שנת 2019 בדרך להסתיים היטב עבור קמעונאי תכשיטים ושעונים: מכירות תכשיטי ושעוני היוקרה בארה"ב התחזקו שוב בספטמבר, זה החודש השלישי ברציפות – כך דווח ב-IDEX Online.

המכירות בשתי הקטגוריות רשמו עלייה שנתית של 6% – "התוצאות השנתיות החזקות ביותר מזה 13 חודשים", כפי שדווח. כעת, עם פתיחת עונת החגים בסוף השבוע החולף – שבמהלכו צוינו חג ההודיה, בלאק פריידי וסייבר מאנדיי – מורגשות בענף "תקוות לסיום חזק של השנה".

פדרציית הקמעונות הלאומית (NRF) פרסמה לאחרונה סקירה, ולפיה עונת החגים בארה"ב צפויה להתעלות על עונת החגים אשתקד. בחודש אוקטובר, נרשמה עלייה עונתית של 0.2% בכלל המכירות בארה"ב, ועלייה שנתית מותאמת של 4.2%. על פי אותה סקירה, כ-165.3 מיליון אמריקאים צפויים היו לערוך קניות בסוף השבוע החולף, שפתח רשמית את עונת השיא של מכירות התכשיטים בשוק הגדול בעולם.