תעשיית היהלומים של אנטוורפן השיקה קמפיין חדש, שמטרתו לחזק את הקשר בין העיר לבין הענף. הקמפיין – ״יהלומים ואנטוורפן, זה בדנא שלנו״ (Diamonds and Antwerp, it’s in our DnA) – הושק על ידי ראש העיר, בארט דה וופר (Bart De Wever) ומנכ״ל AWDC (מרכז היהלומים העולמי של אנטוורפן), ארי אפשטיין (Ari Epstein).
מהדיווח ב-Diamond World News עולה עוד, כי הקמפיין מציג את דיוקנאותיהם של 16 נציגים מהתעשייה ומדגיש 10 ערכים שאנטוורפן ידועה בהם בעולם היהלומים: פילוסופיה של פתיחות, תשוקה למלאכת יד, אמונה איתנה ביושרה, מחויבות לקיימות ועוד.
״תעשיית היהלומים טבועה באנטוורפן והיא אחד ממנועי התיירות שלה. שום עיר אחרת בעולם לא מתחזקת מרכז סחר כזה, אשר מבליט את תעשיית היהלומים של אנטוורפן ואת העיר עצמה. הקמפיין הזה, יחד עם ׳שנת היהלום׳ המתקרבת, מדגישים את היתרון הייחודי הזה״, אמרה דוברת AWDC, מרגו דונקייה (Margaux Donckier).







