בוחן יהלומים

מארק גרשבורג עוזב את תפקידו כמנהל קימברלי בארה"ב

מארק גרשבורג (Mark Gershburg) מייסד ומנכ"ל המעבדה הגמולוגית GSI, הודיע כי יעזוב את תפקידו כמנהל תהליך קימברלי בארה"ב (USKPA), כך דווח ב-Art of Jewelry.

 

גרשבורג כיהן למעלה מעשור כאחד משלושת המנהלים של תהליך קימברלי בארה"ב.

 

"זו הייתה החלטה קשה, אך הצמיחה של GSI הותירה לי מעט מאוד זמן לפעילויות אחרות", אמר גרשבורג. "אני לא רוצה לקחת חלק בארגון אם לא אוכל להקדיש לכך את זמני. אני מקווה שהעזיבה שלי תהיה הזדמנות לחילופי דורות בתפקיד. כך נוכל להבטיח כי המאבק במסחר ביהלומים לא חוקיים יימשך, וכי הדורות הצעירים יותר יהיו מעורבות ביוזמה החשובה הזו".

כתבות נוספות בנושא

חדשות הענף

דילוג לתוכן