שמואל שניצר, יו"ר המכון הישראלי ליהלומים

יו"ר מכון היהלומים יוצא לכינוס מועצת היהלומים העולמית

יו"ר מכון היהלומים יוצא לכינוס מועצת היהלומים העולמית. מועצת היהלומים העולמית המתכנסת אחת לשנה והפעם היא מתכנסת בעיר ניו יורק.

 

זו הפגישה ה- 12 במספר של המועצה. הנציג היחידי של ישראל בכינוס הפעם הוא יו"ר מכון היהלומים שמואל שניצר.

 

מועצת היהלומים העולמית (WDC – World Diamond Council) היא הגוף המייצג את האינטרסים של ענף היהלומים העולמי בפורום תהליך קימברלי.

 

כנס היסוד של מועצת היהלומים העולמית התקיים ברמת גן בספטמבר 2000. המועצה משתתפת בכל דיוני פורום תהליך קימברלי ומיוצגת בוועדות הבדיקה של הפורום המבקרות במרכזי היהלומים בעולם לשם בחינת היענותם למערך התיעוד והבקרה של תהליך קימברלי. נשיא המועצה המכהן הוא אנדרי פוליקוב מחברת אלרוסה.

כתבות נוספות בנושא

חדשות הענף

דילוג לתוכן