shanghai

דיווח: אנג׳ין הבריחה יהלומים בשווי 200 מיליון דולר מזימבבואה

על פי דיווח שפורסם ב-The Zimbabwe Independent וצוטט באתר Rough & Polished, מאשימים מנהלים ממגזר הכרייה בזימבבואה את חברת כריית היהלומים הסינית אנג׳ין השקעות (Anjin Investments) בהברחת 3.7 מיליון קרט יהלומים בשווי של כ-200 מיליון דולר ממכרה היהלומים מרנגה בזימבבואה לשנגחאי.

 

המקור טוען, כי אנג׳ין החליטה לקחת את היהלומים לשנגחאי בעקבות ההשתלטות של הממשלה על חברות הכרייה במדינה, השוות מיליון דולרים.

 

על פי הדיווח, שוויים של היהלומים שהוברחו על פי תעריף תהליך קימברלי (KP), הינם בשווי 190,920,000 דולר.

 

שדות היהלומים במרנגה עמדו במרכז המחלוקת בנושא החרם המסחרי על יהלומי הגלם מזימבבואה.

כתבות נוספות בנושא

חדשות הענף

דילוג לתוכן