louis vuitton s 16

LVMH: זינוק במכירות התכשיטים והשעונים במחצית 2017

קבוצת LVMH (מואה הנסי לואי ויטון) רשמה זינוק של 14% במכירות התכשיטים והשעונים במחצית הראשונה של 2017, בעיקר בזכות צמיחה חזקה של המותג בולגרי (Bulgari) והתחזקות הביקוש באירופה ואסיה, כך דווח ב-Rough & Polished.

 

על פי הדיווח, מכירות התכשיטים והשעונים של LVMH צמחו ל-2.16 מיליארד דולר, והכנסות הקבוצה רשמו עלייה שנתית של 13%.
קבוצת LVMH – הבעלים של מותגי תכשיטי יוקרה כגון בולגרי ו-Chaumet, ומותגי שעונים כגון טאג הוייר (TAG Heuer) והובלוט (Hublot) – מסרה כי כל המותגים בחטיבת השעונים והתכשיטים רשמו ביצועים "חזקים מאוד", והצטיינו במיוחד בסין ובאירופה.

 

כלל הכנסותיה של קבוצת LVMH במחצית הראשונה של השנה זינקו ב-15% ל-23.14 מיליארד דולר. גם רווחי הקבוצה זינקו בשיעור מרשים של 23%, והסתכמו ב-4.27 מיליארד דולר.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן