דלג לתוכן המרכזי
the israel diamond industry logo

LVMH: זינוק בהכנסות ממכירת שעונים ותכשיטים ברבעון הראשון

המכירות של חטיבת השעונים והתכשיטים צמחו ב-19%
חנות של לואי ויטון
צילום: Piero Cruciatti | Dreamstime.com

קבוצת היוקרה LVMH (לואי ויטון מואה הנסי) מדווחת כי ההכנסות של חטיבת השעונים והתכשיטים זינקה ב-24% ברבעון הראשון של השנה, והסתכמה ב-2.53 מיליארד דולר. הגידול האורגני במכירות עמד על 19%. סך הרווחים של קבוצת היוקרה רשמו עלייה שנתית של 29% והסתכמו ב-19.4 מיליארד דולר.

 

בדו”ח נוסף שפרסמה קבוצת היוקרה – הבעלים של מותגי תכשיטי יוקרה גלובליים כמו לואי ויטון (Louis Vuitton), כריסטיאן דיור (Christian Dior), ספורה (Sephora), פנדי (Fendi) וטיפאני (Tiffany) – נמסר כי טיפאני’ס “התחילה מצוין את השנה, בעיקר בזכות צמיחה חזקה בארה”ב”, עם הצלחה מיוחדת לקולקציית Knot החדשה. בבולגרי, קולקציות שעוני ותכשיטי היוקרה “היו מנועי הצמיחה העיקריים”, שומה (Chaumet) ופרד (Fred) “רשמו ביצועים מצוינים במהלך הרבעון”, ואילו בתי שעוני היוקרה של LVMH “המשיכו במומנטום חזק […]”.

 

קבוצת היוקרה מסרה עוד כי רוסיה ואוקראינה “הן שווקים קטנטנים למוצריה, לכן למלחמה יש השפעה זניחה”, וכי החברה חווה “מעט קשיים” להשיג יהלומים, לאור הסנקציות שהטילו ארה”ב והאיחוד האירופי על רוסיה.

 

חנות תכשיטים צהובה טיפאני
צילום: Tiffany and Co


תגיות: תכשיטי יוקרה, לואי ויטון, LVMH, שעוני יוקרה, פנדורה, טיפאני'ס, מכירות תכשיטים, כריסטיאן דיור, מכירות שעונים

עוד כתבות שיעניינו אותך