חנות תכשיטים בולגרי LVMH

LVMH מדווחת על זינוק במכירות התכשיטים ב-2023

קונצרן היוקרה LVMH (לואי ויטון מואה הנסי) מדווחת על עלייה במכירות התכשיטים והשעונים במהלך 2023, וכי הכנסותיה בקטגוריה עלו ב-3% ל-11.84 מיליארד דולר, כך דווח ב-IDEX Online.

 

ההכנסה האורגנית עלתה ב-7%, ואילו הרווח מהכנסות חוזרות התחזק ב-7%. סך הכנסות הקבוצה בכל הענפים, כולל אופנה, מוצרי עור, בשמים, קוסמטיקה, יינות ומשקאות חריפים, הסתכמו ב-93.6 מיליארד דולר.

 

יו"ר ומנכ"ל LVMH, ברנר ארנו (Bernard Arnault), הצהיר כי "הביצועים שלנו ב-2023 מעידים על כוח המשיכה יוצא הדופן של בתי האופנה שלנו, ויכולתם לעורר תשוקה, גם בשנה שהושפעה מאתגרים כלכליים וגיאו-פוליטיים".

 

הצלחות ראויות לציון של LVMH במהלך השנה כוללות את השקת קולקציית Lock collection החדשה וקולקציית תכשיטי היוקרה Blue Book: Out of the Blue; בולגרי (Bulgari) השיגה צמיחה חזקה, במיוחד בזכות ההצלחה של קולקציית Mediterranean; המותג פרד (Fred) הציג את תערוכת Fred: Jewelry Designer בדרום קוריאה; ובקטגוריית השעונים, טאג הוייר (TAG Heuer) הודיעה על שיא בהכנסות, והובלוט (Hublot) הבטיחה לעצמה את המעמד היוקרתי של נותנת חסות רשמית לאליפות העולם בכדורגל נשים של פיפא לשנת 2023, שנערכה באוסטרליה.

 

בתוך כך, אחד המותגים המובילים של LVMH, טיפאני אנד קו (Tiffany & Co), השיקה לאחרונה חנות וירטואלית בפלטפורמת האיקומרס הסינית היוקרתית Tmall Luxury Pavilion. החנות הדיגיטלית החדשה משחזרת את חנות הדגל של המותג בפריז, La Place Vendome, ומספקת חוויה סוחפת אונליין ללקוחות אמידים.  Tmall Luxury Pavilion שייכת לקבוצת Alibaba, ומתמחה במותגי יוקרה.

 

טיפאניס תכשיטי יוקרה סין

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן