דלג לתוכן המרכזי
the israel diamond industry logo

LVMH: המכירות ברבעון הראשון עלו, טיפאני’ס התחילה מצוין את השנה

המכירות ברבעון עלו ב-29% ל-18 מיליארד אירו
צילום: Hupeng | Dreamstime.com

קבוצת היוקרה LVMH (לואי ויטון מואה הנסי) – הבעלים של מותגי תכשיטי יוקרה גלובליים כמו לואי ויטון (Louis Vuitton), כריסטיאן דיור (Christian Dior), ספורה (Sephora), פנדי (Fendi) וטיפאני (Tiffany) – מדווחת כי המכירות ברבעון הראשון של 2022 רשמו עלייה שנתית של 29% והסתכמו ב-18 מיליארד אירו (19,461,420,000 דולר).

 

בהודעה לעיתונות, נמסר כי “LVMH התחילה טוב את השנה, כשברקע המשך משבר הבריאות והאירועים הדרמטיים באוקראינה. כל הקבוצות העסקיות השיגו שיעור צמיחה דו-ספרתי, להוציא את Wines & Spirits, שממשיכה לסבול ממגבלות אספקה […]”.

 

קבוצת עסקי השעונים והתכשיטים של LVMH רשמה גידול אורגני של 19% בהכנסות לעומת התקופה המקבילה ב-2021. טיפאני ושות’ “התחילה מצוין את השנה, בעיקר בזכות צמיחה חזקה בארה”ב”, עם הצלחה מיוחדת לקולקציית Knot החדשה. בבולגרי, קולקציות שעוני ותכשיטי היוקרה “היו מנועי הצמיחה העיקריים”, שומה (Chaumet) ופרד (Fred) “רשמו ביצועים מצוינים במהלך הרבעון”, ואילו בתי שעוני היוקרה של LVMH “המשיכו במומנטום חזק […]”.

 

לואי ויטון תכשיטים סין
צילום: איריס הורטמן


תגיות: תכשיטי יוקרה, לואי ויטון, LVMH, שעוני יוקרה, מותגי יוקרה, כריסטיאן דיור

עוד כתבות שיעניינו אותך