דלג לתוכן המרכזי
Israeli Diamond Industry
the israel diamond industry logo

LVMH חושפת תכניות שאפתניות לעתידה של טיפאני

ירידה במכירות של ענקית היוקרה בשל מגפת הקורונה
חנות של לואי ויטון
צילום: Piero Cruciatti | Dreamstime.com

חברת LVMH (לואי ויטון מואה הנסי), הבעלים של מותגי יוקרה כגון לואי ויטון (Louis Vuitton), כריסטיאן דיור (Christian Dior), ספורה (Sephora) ופנדי (Fendi), מדווחת כי הכנסותיה ירדו בשיעור של 17% במהלך 2020, והסתכמו ב-44.7 מיליארד אירו (כ-54 מיליארד דולר), וזאת בשל “הסביבה הכלכלית שנפגעה קשות מהמשבר הבריאותי החמור […]”, כך דווח ב-Rough & Polished.

 

דיור
צילום: Hupeng | Dreamstime.com

מכירות השעונים והתכשיטים של LVMH ירדו אשתקד ב-24% ל-356 מיליון אירו (כ-432 מיליון דולר) והרווחים בסגמנט ירדו ב-59% ל-302 מיליון אירו (כ-366 מיליון דולר).

 

יו”ר ומנכ”ל LVMH, ברנאר ארנו (Bernard Arnault), מסר כי “LVMH הפגינה חוסן ראוי לציון למול משבר בריאות חסר תקדים שהעולם חווה ב-2020 […] בתי האופנה שלנו הפגינו גמישות ואנרגיה יצירתית רבות, כשהמשיכו להפיח חיים בחלומות של לקוחותינו, באמצעות חוויה דיגיטלית ייחודית, ובכך חיזקו עוד את כוח המשיכה של מוצרינו”.

 

חנות טיפאני ניו יורק
צילום: littleny

בתוך כך, LVMH הציגה תכניות שאפתניות לעתידה של ענקית התכשיטים טיפאני (Tiffany), שנרכשה על ידה. כולל הרחבת הקולקציות כך שיכללו “יותר זהב, אבני חן ושעונים”, וכן חידוש של רבות מבין 320 החנויות של טיפאני, כך דווח ב-IDEX Online. על פי הדיווח, LVMH “תשים יותר דגש על תכשיטי יוקרה”.

 

 



תגיות: תכשיטי יהלומים, תכשיטי יוקרה, לואי ויטון, LVMH, תכשיטים, טיפאני'ס

עוד כתבות שיעניינו אותך