חנות תכשיטים זיילס סיגנט

ארה"ב: מכירות התכשיטים והשעונים צמחו ב-3.4% בפברואר

מכירות התכשיטים והשעונים בארה"ב רשמו בפברואר עלייה שנתית של 3.4% לעומת פברואר אשתקד, וזאת בעקבות עלייה שנתית של 4.7% במכירות בחודש דצמבר, ועלייה שנתית של 4.1% בינואר, כך עולה מניתוח שפורסם באתר IDEX Online.

 

חנויות תכשיטים במנהטן ניו יורק
צילום: DW labs Incorporated / shutterstock.com

מניתוח הנתונים עולה כי צמיחת סקטור השעונים המשיכה להתעלות על הצמיחה במכירות התכשיטים, בהמשך למגמה שנרשמה בשמונת החודשים האחרונים. עם זאת, שני הסקטורים רשמו שיעור צמיחה נמוך מעט מזה שנרשם בדצמבר החולף. מכירות השעונים רשמו בפברואר עלייה שנתית של 4%, לעומת צמיחה של 3.3% במכירות התכשיטים. כלל מכירות השעונים, ובמידה פחות גם מכירות התכשיטים, "רשמו בעקביות צמיחה חיובית מאז יוני 2019".

 

על פי הדיווח, עתיד המכירות תלוי בהתפשטות נגיף הקורונה, ובהשפעותיו הרחבות על הביקוש. עם התפשטות הנגיף, המסחר בתכשיטים שקע בקיפאון, מכרות היהלומים הועברו למצב של טיפול ותחזוקה, והודו, בירת הליטוש העולמית, נסגרה לעסקים. ולסיכום, כך צוין, "עד שהמגיפה תסתיים, בלתי אפשרי לצפות מה יביא העתיד".

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן