דלג לתוכן המרכזי
טל גמזו יהלומן פרטי
the israel diamond industry logo

עלייה של 10% במכירות של קבוצת היוקרה ריצ’מונט

הרווח הנקי במחצית השנה זינק ליותר ממיליארד דולר
תכשיטים קרטיה בייג'ין סין
צילום: איריס הורטמן
קבוצת היוקרה השוויצרית ריצ'מונט (Richemont) - הבעלים של מותגים כגון קרטיה (Cartier), ואן קליפ אנד ארפלס (Van Cleef & Arpels), פיאז'ה (Piaget), מונבלאנק (Montblanc) ואחרים - רשמה עלייה שנתית של 10% במכירות במחצית הראשונה של שנת הכספים, שהסתיימה ב-30 בספטמבר. בתקופה זו, סך המכירות של קבוצת ריצ'מונט הסתכמו בכ-6.5 מיליארד דולר, ואילו הרווח הנקי עלה ב-80% לכ-1.1 מיליארד דולר, כך דווח ב-Gem Konnect.   על פי אותו דיווח, נרשמה "צמיחה דו-ספרתית במכירות תכשיטים ושעונים, ובסך הכל עליות דו-ספרתיות במכירות בסין, קוריאה, הונג קונג ובריטניה".   יו"ר קבוצת ריצ'מונט, יוהאן רופרט (Johann Rupert), הצהיר כי "התוצאות ותזרים המזומנים במחצית הראשונה של השנה היו יוצאות דופן על בסיס השוואתי, בעיקר בשל תוצאות חלשות בתקופה המקבילה אשתקד. אנחנו אמנם לא יכולים לצפות את האווירה למשך השנה כולה, אך ברור כי על בסיס השוואתי, תוצאות השנה בכללותה לא ישמרו על אותה רמת צמיחה שעליה דווח כעת".    

תגיות: תכשיטי יהלומים, תכשיטי יוקרה, שעוני יוקרה, תכשיטים, שווייץ, תכשיטים בסין, תכשיטים באסיה

עוד כתבות שיעניינו אותך