חנות קרטייה בשדרה החמישית בניו יורק סיטי

מותגי התכשיטים הובילו את העלייה במכירות של ריצ'מונט

המכירות של מותגי התכשיטים של קונצרן היוקרה ריצ'מונט (Richemont) – ובהם קרטיה (Cartier), ואן קליף אנד ארפלס (Van Cleef & Arpels) ובוצ'לטי (Buccellati) – רשמו עלייה שנתית של 5% ברבעון השלישי של השנה, והסתכמו ב-3.95 מיליארד אירו (4.31 מיליארד דולר), כך דווח ב-Diamond World.

 

הצמיחה נבעה מעלייה בביקוש למותגי יוקרה בשווקים מרכזיים כמו סין, הונג קונג וארה"ב, כאשר עלייה במכירות המקומיות באמריקה והתחזקות התיירות בהונג קונג ובסין פיצו על האטה במכירות באירופה.

 

חטיבת התכשיטים הייתה המצטיינת בפעילות של ריצ'מונט, והצליחה לקזז ירידה במכירות בקטגוריות אחרות. המכירות הסיטונאיות רשמו בסך הכל עלייה שנתית של 4%, ותרמו לעלייה כללית של 4% בהכנסותיה של ריצ'מונט, שהסתכמו ב-5.59 מיליארד אירו (כ-6.09 מיליארד דולר).

 

בחודשים אפריל עד דצמבר 2023, מכירות התכשיטים של ריצ'מונט עלו ב-8% ל-10.91 מיליארד אירו (11.88 מיליארד דולר), ואילו מכירות שעוני יוקרה ירדו ב-2% ל-2.93 מיליארד אירו (3.19 מיליארד דולר). סך המכירות של הקבוצה במהלך התקופה עלו ב-5% ל-15.81 מיליארד אירו (17.22 מיליארד דולר).

 

ואן קליף ארפלס Chaumet

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן