דלג לתוכן המרכזי
International diamond week Israel 2020
the israel diamond industry logo

קמפיין חדש קורא לנשים לרכוש תכשיטים לעצמן

אגודת התכשיטניות תשיק בתחילת מרץ את קמפיין "March is Me"
אשה בחנות תכשיטים
צילום: carlo dapino

אגודת התכשיטניות (WJA) חושפת את קמפיין “March is Me Month” המעודד נשים לרכוש תכשיטים לעצמן, וייצא לדרך ב-1 במרץ, כך דווח ב-IDEX Online. הקמפיין, שאותו מובילה קבוצת ריצ’ליין (Richline), כולל לוגו וכמה סיסמאות פרסומיות שיעניקו דחיפה לקמפיינים של קמעונאי תכשיטים ושעונים במהלך חודש מרץ. 

 

נשים חנות תכשיטים יהלומים
צילום: dotshock / shutterstock.com

רמונה ג’נאו-ארצ’יבלד (Ramona Genao-Archibald) מחברת ריצ’ליין, העומדת בראש קמפיין “March is Me”, מסרה כי “חודש March is Me הוא מעבר להזדמנות לקדם רכישה עצמית של תכשיטי יוקרה – הוא נועד להעצים נשים כך שקולן יישמע, ולהיעזר בקול זה כדי לקדם פעולות של נשים למען עצמן”. 

 

אישה עם שרשרת יהלומים
צילום: VAndreas / shutterstock.com

 

בחודש מרץ 2018, השיק איגוד מפיקות היהלומים (DPA) את הגל השלישי של קמפיין היהלומים הגנרי “Real is Rare, Real is a Diamond”, שפנה לנשים הרוכשות תכשיטי יהלומים לעצמן. מהאיגוד נמסר אז כי מדובר בסגמנט הנחשב ל”מנוע הצמיחה החזק ביותר של התעשייה”. 

 



תגיות: תכשיטי יהלומים, תכשיטי יוקרה, חנויות תכשיטים

עוד כתבות שיעניינו אותך