דלג לתוכן המרכזי
the israel diamond industry logo

קמפיין חדש קורא לנשים לרכוש תכשיטים לעצמן

אגודת התכשיטניות תשיק בתחילת מרץ את קמפיין "March is Me"
אשה בחנות תכשיטים
צילום: carlo dapino

אגודת התכשיטניות (WJA) חושפת את קמפיין “March is Me Month” המעודד נשים לרכוש תכשיטים לעצמן, וייצא לדרך ב-1 במרץ, כך דווח ב-IDEX Online. הקמפיין, שאותו מובילה קבוצת ריצ’ליין (Richline), כולל לוגו וכמה סיסמאות פרסומיות שיעניקו דחיפה לקמפיינים של קמעונאי תכשיטים ושעונים במהלך חודש מרץ. 

 

נשים חנות תכשיטים יהלומים
צילום: dotshock / shutterstock.com

רמונה ג’נאו-ארצ’יבלד (Ramona Genao-Archibald) מחברת ריצ’ליין, העומדת בראש קמפיין “March is Me”, מסרה כי “חודש March is Me הוא מעבר להזדמנות לקדם רכישה עצמית של תכשיטי יוקרה – הוא נועד להעצים נשים כך שקולן יישמע, ולהיעזר בקול זה כדי לקדם פעולות של נשים למען עצמן”. 

 

אישה עם שרשרת יהלומים
צילום: VAndreas / shutterstock.com

 

בחודש מרץ 2018, השיק איגוד מפיקות היהלומים (DPA) את הגל השלישי של קמפיין היהלומים הגנרי “Real is Rare, Real is a Diamond”, שפנה לנשים הרוכשות תכשיטי יהלומים לעצמן. מהאיגוד נמסר אז כי מדובר בסגמנט הנחשב ל”מנוע הצמיחה החזק ביותר של התעשייה”. 

 



תגיות: תכשיטי יהלומים, תכשיטי יוקרה, חנויות תכשיטים

עוד כתבות שיעניינו אותך